Bodonibloggen

söndag, juli 23, 2006

Semester

Nu är det semester en vecka för mej. Det är jag värd efter helgens jobb. Charkdisken var sönder så jag fick kånka korv och pastejer till och från lagerkylen. Roligare kan man ju ha, särskilt när det är fint ute.

Men som sagt.

I morgon åker vi till släktens sommarställe i Njutånger. Där har jag varit varje sommar sen 1981. Det blir bad, båtkörning, div. strandhugg och häng med farmor. Med mig på resan tar jag "Den allvarsamma leken", "Klockan klämtar för dig" och sudoku.

Om ni vill kan ni ju kolla in grädden på 80-talets soulmos:
Roger - I wanna be your man

Ö

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Trodde du skulle till Barcelona nu. Hade varit kul sammanträffande eftersom syster + pojkvän drog till COsta Brava imorse.

9:44 em  
Blogger Bodonigänget said...

barcelona blir i augusti! cheers

9:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home