Bodonibloggen

tisdag, september 12, 2006

Don Bodoniblogg yousenditar en brasse-ballad

- Kära Don Bodoniblogg, jag är 47 år, tillhör träskfolket och har länge vandrat i mörker.
- Till sak.
- Jag har länge läst och beundrat er blogg.
- Till sak.
- Det är en stor ära för mig att få audiens ...
- Min tid är dyrbar. Till sak!
- Ok, ok, jag ska skynda på. Snälla Don Bodoniblogg, var inte arg på mig. Ni förstår, jag har två små barn att försörja och i nuläget ...
- Vad vill ni?
- Jag behöver Gal Costa.
- Gal Costa säger ni. Jag yousendit:ar "Baby".
- Tack Don Bodoniblogg. Ni har visat stor godhet med mig. Jag kommer att vara evigt tacksam Don Bodoniblogg.
- Ni vet var dörren är.
- Ja Don Bodoniblogg. Tack Don Bodoniblogg. Vi hörs!
- "Vi hörs". Så säger man inte till en Bloggfader.
- Förlåt Don Bodoniblogg. Jag vet inte vad jag tänkte. Jag var nervös och därför blev det fel.
- Ni är ursäktad.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Enligt obekräftade rykten går det även att i mån av tid boka sin egen Brasse-ballad på klubb Community här i Umeå.
"Som bodypump på Iksu", säger en källa som vi på Bodonibloggen har talat med.

1:01 fm  

Skicka en kommentar

<< Home